Անհասցե նամակ…

Էհհհ վաղուց է, ինչ ոչինչ չեմ գրել բլոգումս.. չգիտեմ նույնիսկ պատճառը որն էր.. ժամանակ ունեի, տրամադրություն էլ, հավես էլ.. բայց չեր ստացվում.. ինչևէ այս անգամ կյանքում առաջին անգամ էս պոստս գրում եմ մենակ մի հոգու համար.. գրում եմ, որովհետև չեմ կարող գնալ այդ մարդուն ուղիղ ասել..այսինքն կարող եմ, բայց հաստատ չեմ ասի,,, իհարկե քո բոլոր քայլերը ինձ համար աբսուրդային են, անտրամաբանական, անհասկանալի ու ընդհանրապես դու իմ պատկերացումներից դուրս ես ապրում.. Ու չնայած այդ ամենին՝ ես քեզ էնքան լավ եմ հասկանում. հասկանում եմ քո տրամադրությունը, քո կատարած բոլոր տարօրինակությունները, պատճառներն էլ եմ շաաատ լավ հասկանում: Այս վերջին իրադարձություններից հետո էլ խիղճս սկսել է տանջել… իհարկե դու էլ ես էլ գիտենք, որ սա ուղղակի հանգամանքների պատահական զուգորդություն էր, ուղղակի պատահական պատահականություն.. Ու դրա համար խնդրում եմ՝ քեզ վատ մի զգա.. կյանքում միշտ ամեն ինչ փոփոխվում է.. միշտ լինում է լավը, հետո վատը, հետո էլի լավը… Ու եթե մի բան էնպես չի լինում՝ մի անհանգստացի…ուրեմն այդպես էր պետք,,, Ուրեմն իրերի այդպիսի դասավորությունը առավել բարենպաստն է քեզ համար… մի քիչ լավատես եղիր.. ինչքան տխուր պատկերացնես կյանքդ՝ այն ավելի անհետաքրքիր կդառնա.. Ու դու ինքդ էլ մի քիչ ավելի հետաքրքիր դարձիր…Այդ դեպքում ինքդ էլ կտեսնես, թե ինչքան հաջողակ մարդ ես դու, որ ունեցել ես հնարավորություն ապրել այս մոլորակի վրա, տեսնել այս արևը, բնությունը, մարդկանց,,,, Չնայած երևի եթե ես էլ լինեի քո տեղում՝ հաստատ շատ կտխրեի.. կարող է նույնիսկ լացեի,,ուղղակի դրա միջոցով ես կարողանում եմ իմ էմոցիաները արտահայտել.. իսկ դու, գիտեմ, նույնիսկ չես էլ լացում, չես խոսում, ամեն ինչ պահում ես ներսում.. դու, ունենալով շատ ընկեներ, ներքուստ երևի շատ մենակ ես,,, Մենք համարյա թե ծանոթ չենք.. ու երևի դա է պատճառը, որ ես այսքանը քեզ անձամբ չէի ասի.. Ինչևէ… ես այսքանն էի ուզում ասել…. հույս ունեմ այս նամակս անպայման կհասնի իր հասցեատիրոջը,,,

Թողնել պատասխան

