Սեպտեմբերի 1

Վաղը արդեն 14-րդ անգամ կլինի այն սեպտեմբերի 1-ը, երբ ես դասի եմ գնում: Երևի թե այն ոչնչով չպիտի տարբերվի մյուս սեպտեմբերի 1երից..էլի նույն դասերը, երեխեքը, որոնց շաաատ կարոտել եմ, ընկերուհիներս ու մեր գժությունները… դասերի հավես չունենալը..սկզբի օրերին գրիչով գրել չկարողանալը,,,թվում է, թե իրոք ամեն ինչ նույն կերպ կրկննվելու է.. բայց չէ.. ցավոք սրտի էս վերջին սեպտեմբերի 1ն է լինելու, երբ ես ինձ իրոք ուսանող եմ զգալու…բակալավրում սովորելը ուրիշա.. էրեխեքը ուրիշ են.. չեմ ուզում էս տարին ոչ սկսվի, ոչ էլ ավարտվի… պատկերացնում եմ մյուս տարի մագիստրատուրայում իիինչ ա լինելու…ձանձրալի…անհավես… բոլոր լուրջ, հավասրակաշռված, ու ԴԱԱԱՍՍՍ… էհհ.. էրնեկ այս տարին մի քիչ դանդաղ անցնի.. ու բացի էս ամեն ինչից էս տարվա սեպտեմբերի մեկը ինձ համար ամենաչսպասվածն է.. նախ դասերը սկսվում են այն ժամանակ, երբ վաղուց արդեն ուրիշներինը վերջացած են.. ու վերջանում են այն ժամանակ, երբ արդեն մթնում է… առարկաներն էլ ամբողջությամբ վերաբերում են կառավարմանը… կառավարախեղդ ենք լինելու…. 7 առարկայից 6ը կառավարման տարբեր վարիացիաներ են,,,,, լաավ կձանձրանանք մեր մասնագիտությունից.. ու դեռ էս ամեն ինչը հերիք չի,,,բոլոր քննությունները բացի 1-ից գրավոր են… О УЖАСССС!!!!!!!…САМЫЙ УЖАСНЫЙ УЖАС ИЗ ВСЕХ ВОЗМОЖНЫХ УЖАСНЫХ ПРОЯВЛЕНИЙ УЖАСА,,,էս տարի համարյա առաջինկուրսեցիներ էլ չկան, որ մոլորված հայացքով նայեն իրենց շուրջը, ինչ-որ լսարան ման գան ու չգտնեն.. որ բարձր կուրսի էրեխեքից իմանան, որ Մելքումյանը վախենալու դասախոս ա ու առանց իրան տեսնելու իրանք էլ սկսեն վախենալ….էլ Զաքարյանի մասին չասեմ / էրեխեք ջան ասեմ, որ Մելքումյանը հեեեչ էլ վախենալու չի.. դասախոս ա էլի../
Բա…. կուզեի էլի լինեի առաջին կուրս..չնայած առաջին չէ, բայց երկրորդ կուզենայի շաաատ… էնպես որ, էրեխեք ջան, բոլորիիդ շնորհավորում եմ սեպտեմբերի 1-ի կապակցությամբ…Ու ՀԻՇԵՔ>>>>>
Не в количестве знаний заключается образование, а в полном понимании и искусном применении всего того, что знаешь. — Г. Гегель

Թողնել պատասխան

