6 պարզ խորհուրդ շոգին դիմանալու համար

Այս վերջին օրերը կարելի է ասել անտանելի շոգ են,,,,,, Չգիտես ինչ անես, ուր գնաս, որպեսզի գոնե մի քիչ հովանաս,,, Ես ինքս շատ-շատ եմ սիրում շոգը ու Ճռռան արևը …. Մոտս էն հոգեբանությունն ա, որ եթե ամառ է, ուրեմն պիտի լինի ոչ թե տաք, այլ աաաաանննտանելի շոգ ,,, բայց նկատել եմ, մեր հայերը մի տեսակ ՛՛անգրագետ՛՛ են շոգին դիմանալու հարցում,,, մեկ-մեկ այնպիսի բաներ են անում, որ զարմանում ես,,, եթե մերոնք ծնվեին Եգիպտոսում հաստաատ երկար չէին դիմանա,,,😀 Դրա համար որոշեցի մի քանի պարզ մեթոդներ ու խորհուրդներ գրել հատուկ մեր հայերի համար: Ուրեմն ՝
1. Մի հագեք սև ու մուգ գույնի հագուստ: Խոսքս վերաբերում է ՀԱՏԿԱՊԵՍ տղաներին,,,, հերիք չի շոգ ա, մի հատ էլ իրանք ոտքից գլուխ սևավորվում են, դուրս են գալիս ման գալու,,, Մենակ այդ գույնը տեսնելուց եմ շոգում.. էլ չեմ կարող պատկերացնել, թե դուք ինչ եք զգում… Հատուկ ձեզ համար ասեմ, որ սևը բոլոր գույների խառնուրդն է, այսինքն այն կլանում է բոլոր ճառագայթները,,,իսկ սպիտակը՝ ընդհակառակը… այն անդրադարձնում է բոլոր ճառագայթները,,, => աշխատեք հագնել շատ բաց գույների, իսկ ավելի լավ է սպիտակ բնական կտորից կարված հագուստ, ցանկալի է բամբակյա,,,,Հա, ու մոռացա ասեմ, որ ցանկալի է որ հագուստը լինի փակ, երկար թևերով,,, հավատացեք այդպես ավելի հով է ,,,…
2. Սա էլ վերաբերում է հովանոց կամ անձրևանոց /չգիտեմ որն է ճիշտ… նկատի ունեմ зонтик-ը/ ՛՛կրող՛՛ կանանց,, իհարկե ճիշտ եք անում, որ փորձում եք դրա միջոցով պաշտպանվել արևից, բայց ինչ եք անպայման կրկին մուգ գույնի կամ էլ վառ կարմիր հովանոց վերցնում??? Կան հատուկ ամառային հովանոցներ, որոնք սպիտակ են ու հատուկ նախատեսված են արևից, այլ ոչ թե անձրևից պաշտպանվելու համար,,, Հասկացեք, որ մուգ գույնի հովանոցավ ձեզ ոչ միայն օգուտ չեք տա, այլև կարող եք վնասել… ասենք կարող եք ջերմային հարված ստանալ,,,,
3. Խմեք որքան հնարավոր է շատ հեղուկ, իսկ ավելի լավ է սովորական ջուր կամ էլ կանաչ թեյ,,,, ընդ որում եթե ջուրը կամ թեյը խմեք տաք վիճակում ավելի արագ կհովանաք,,,, /բայց ես նախընտրում եմ շոգել, քան թե տաք ինչ-որ բան խմել,,, մի տեսակ ինձ չեմ կարողանում ինձ ստիպել, որ տաք բան խմեմ,, իսկ թեյը ինձ մոտ ձմեռ է հիշեցնում,,, դրա համար թեյ ընդհանրապես չեմ խմում մինչը նոյեմբեր,,,,/
4. Սառը ձմերուկ կերեք,, մեկ էլ պաղպաղակ,,,ինձ համար սա շոգին դիմանալու լավագույն ձևն է…. Ձմերուկը ինձ համար և՛ նախաճաշ է, և՛ ճաշ և՛ ընթրիք,,, դեե պաղպաղակն էլ десерт-ն ա….:D Ընդհանրապես ասում են, որ ամռանը պետք չի ուտել ծանր կերակուր, ասենք՝ միս,,, ինձ թվում է, որ կարելի է մի 2 ամսով դառնալ вегетарианец ,,,համ չեք ենթարկվի թունավորվելու վտանգին, համ էլ ձեզ ավելի թեթեև կզգաք,,,
5. Մասնակցեք Վարդավառին, կամ մեր լեզվով ասած ջրոցիին,,, էս տոնը էնքա՜ան եմ սիրում, շատ հավես ա, համ հովանում ես, համ էլ ուրախանում,,,,
6. Ու վերջինը,,,,😀 Ինչպես ասում է ՛՛Շանթ՛՛-ի հաղորդավարուհին՝ ՛՛Պահպանեք բարձր տրամադրությունը անկախ եղանակի փոփոխությունից ՛՛

Մեկնաբանություններ (2) (+add yours?)

  1. Alisa
    Aug 18, 2011 @ 14:11:10

    Ճիշտն ասած ես էլ էի նույն կարծիքին, որ մուգ հագուստը ավելի շատ է կլանում արևի ճառագայթները, բայց վերջերս կարդացի, որ որքան հագուստի կտորը մուգ է ու պինդ, այնքան ավելի լավ է պաշտպանում արևից:

    Պատասխանել

  2. Անի Սարգսյան
    Aug 18, 2011 @ 17:09:36

    Մի քիչ տարօրինակ է,,,, դա ապացուցված փաստ է, թե ուղղակի վարկած?

    Պատասխանել

Թողնել պատասխան

