ԱԺ-ում…

Այսօր как ни странно գնացել էի Ազգային Ժողով…Հովիկ Աբրահամյանը կազմակերպել էր հանդիպում ՀՊՏՀ-ի 20 լավագույն ուսանողների հետ, ովքեր հունվարից ստանում են ԱԺ նախագահի կրթաթոշակ….ես էլ եմ այդ կրթաթոշակը ստանում..ուղղակի մինչև էսօր չգիտեի, որ ընդամենը 20 ուսանող են էդ ստանում… նենց հավես ա գիտակցել, որ Հայաստանի Պետական Տնտեսագիտական Համալսարանի 6-7 հազար ուսանողների մեջ դու առաջին 20-յակի մեջ ես… շատ անմիջական մթնոլորտում անցավ հանդիպումը…ուսանողությանը վերաբերող տարբեր հարցեր քննարկեցինք: Այդ ասուլիսին ներկա էր նաև ՀՊՏՀ ռեկտոր Կորյուն Աթոյանը: Հանդիպման նպատակն էլ հենց այն էր, որ ուսանողները իրենց հուզող հարցերը ուղղեն ԱԺ նախագահին…միգուցե դրանցից մի մասը նրա օգնությամբ մոտ ժամանակներս լուծում ստանա…դեե իհարկե ես էլ մի քանի հարց-առաջարկություն արեցի կապված պրակտիկայի պակասի, վատ կազմակերպման ու մեր մասնագիտություններին անհամապատասխանության հետ: Ուղղակի ես մի բանի վրա շատ զարմացա..մի՞թե մինչև հիմա այդ պրոբլեմները ակնհայտ չէին ու հնարավոր չէր դրանք ավելի շուտ լուծել…Ինձ մոտ նենց տպավորություն ա, որ բոլորը սիրում են մենակ խոսել խնդիրների մասին.. իսկ կոնկրետ քայլեր շաաա՜տ ուշ-ուշ են անում…լավ ինչ եմ դժգոհում…ուզած չուզած պետք ա համակերպվել)))

Մեկնաբանություններ (2) (+add yours?)

  1. Zaven
    Jun 30, 2011 @ 12:30:22

    ԱԱԱԱն ջաան ինձ չես մոռանա չէ? :DD

    Պատասխանել

  2. Անի Սարգսյան
    Jun 30, 2011 @ 18:03:16

    ՉԷԷԷ Զավ ջան ինչի պիտի մոռանամ :ՃՃՃ

    Պատասխանել

Թողնել պատասխան

