Իդեալը…

Բոլորն էլ ունեն իրենց իդեալները…ոմանց համար իդեալ են հայտնի աստղերը, ոմանց համար սովորական մարդիկ.. կան մարդիկ ում իդեալները իրական կյանքում չկան, հորինված կերպարներ են, ում իրենք իրենց ողջ կյանքում փնտրում են…
Էս գրառումը անելուց առաջ էնքան մտքեր ունեի… բայց հիմա չեմ կարողանում մտքերս դասավորել…Ուղղակի ուզում եմ ասել, որ երևի ճիշտ չի մարդկանց վերագրել այնպիսի հատկանիշներ, որոնք իրենք չունեն, որովհետև երբ պարզվում է, որ իրենք հեռու են քո կերտած հերոսից, շատ ցավալի է լինում հենց քեզ, հիսաթափվում ես ԴՈՒ, ոչ թե այդ ՛՛իդեալը՛՛…չէ որ այդ մարդիկ մեղավոր չեն, որ դու իրենց ուրիշ կերպ ես պատկերացրել…
Երևի բարդ է, բայց մարդկանց պետք է վերաբերվել այնպես ինչպիսին իրենք իրականում են, ոչ թե այնպես, ինչպես դու կուզեիր, որ իրենք լինեն…Պետք չի անընդհատ պատկերացնել քեզ հեքիաթում, քեզ շրջապատող մարդկանց էլ այդ նույն հեքիաթի բարի հերոսների տեղը դնել…Պետք չի երազել, պատկերացնել հրաշքներ ու հետո էլ զարմանալ, թե ինչի այդ մտացածին հրաշքները չեն տեղի ունենում….ՈՒ ՊԵՏՔ ՉԻ ԱՄԲՈՂՋ ԿՅԱՆՔԴ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ ԱՅԴ ԻԴԵԱԼԻ ՇՈՂՔԻ ՆԵՐՔՈ….
Ու չնայած նրան, որ ես այսպես եմ մտածում, ես ել ունեմ իմ իդեալը, որին ուզում եմ նմանվել…որից մինչև հիմա չեմ հիասթափվել, ընդհակառակը՝ ամեն օր զարմանում եմ, թե ինչպես է հնարավոր լինել այդպիսին…Ես իհարկե գիտեմ, որ այդ ՛՛իդեալը՛՛ շաաատ հեռու ա իդեալ լինելուց ու լիիքը թերություններ ունի, ԲԱՅՑ ամեն դեպքում ես շնորհակալ եմ նրան մենակ էն բանի համար, որ ինքը կա, որ թեկուզ և չունի էն հատկանիշները, որոնք ես պատկերացնում եմ, բայց իր էությամբ լրիվ вписывается իմ պատկերացումների մեջ..Շնորհակալ եմ, որ ինքը կարծես քարտեզ լինի իմ՝ մարդ դառնալու ճանապարհին….

1 Comment (+add yours?)

  1. Davit Arakelyan
    Jun 27, 2011 @ 17:20:49

    դաաա, քիչ քիչ հասկանում ես որ քեզ նման մարդիկ դեռ չեն վերացել…душевное это роскошь, так как философия для людей…իսկ դա իրականից զատ! իդեալականի շնչով է հարստանում…ու ընդհանրապես, ապրես որ դրանք ունես!

    Պատասխանել

Թողնել պատասխան

